4 sposoby na rozwój LinkedIn Obserwowanych w 2023 r

Opinie wyrażone przez współpracowników Entrepreneur są ich własnymi.
przyszłość TIK Tok jest niepewny. Świergot jest w okresie zamętu. Instagram zaangażowanie spada. Na jakiej platformie społecznościowej najlepiej skupić się dla przedsiębiorców? Rozważ zawsze wytrzymały Linkedin.
Budując silną sieć na LinkedIn, przedsiębiorcy mogą nawiązywać wartościowe kontakty, dzielić się spostrzeżeniami i przywództwem myślowym oraz zdobywać pozycję ekspertów branżowych.
Zapytałem ludzi, którzy robią największe zamieszanie na LinkedIn, co robią dobrze. Oto ich wskazówki.
Powiązany: 5 pomysłów na treści LinkedIn dla przedsiębiorców w celu zwiększenia wzrostu i widoczności w 2023 r
1. Podziel się prawdziwym sobą
Dawno minęły czasy, kiedy LinkedIn polegał na zapinaniu guzików, konserwatywnych postach, które miały pokazać, jak profesjonalny jesteś. Mój najlepszy post to ten, w którym zamieściłem swój pierwszy list odmowny — od kiedy miałem 12 lat — dodając przemyślenia na temat pozostania zdeterminowanym.
Szczerze mówiąc, większość mojego sukcesu na Linked zawdzięczam Justinowi Welshowi, założycielowi The Diversified Solopreneur i twórcy jednego z najpopularniejszych kursów na LinkedIn (pomogło ponad 10 000 studentom — w tym mnie — zebrać ponad 3 497 000 000 wyświetleń na LinkedIn ).
Według Welsha, ogólne treści „Oto jak być lepszym liderem” mogły działać w przeszłości. Mimo to, teraz, gdy przedsiębiorcy zaczęli zalewać LinkedIn, potrzeba znacznie więcej niż ogólnych rzeczy, aby zdobyć odpowiedniego rodzaju obserwujących.
„Wszyscy będą dzielić się takimi rzeczami, jak„ Dziesięć kroków do tego czy tamtego ”- mówi. „Ale osoba, która pisze rzeczy, które pokazują jej wyjątkową podróż, będzie się wyróżniać i przyciągać lepkiego rodzaju zwolenników, którzy wyruszą z nią w tę podróż”.
Trener i doradca wykonawczy LinkedIn, Tara Horstmeyer, uważa, że pojawienie się sztucznej inteligencji oznacza wideo, a „na żywo” stanie się bardziej krytyczne, ponieważ wideo zwiększa kąt autentyczności.
„Za każdym razem, gdy możesz uzyskać wizualną twarz, słowa, głos, tylko swoją osobowość, to pomoże” – mówi.
Z drugiej strony Welsh unika wideo i zamiast tego kładzie nacisk na pisanie postów, które są sprzeczne z naturą.
„Nie chodzi tylko o to, o czym piszesz, ale także o to, czemu jesteś przeciwny” – mówi. „Dużo piszę o budowaniu własnego biznesu jako przedsiębiorca, ale piszę też o przeciwieństwach tego, czyli o tym, jak jestem przeciwny tradycyjnym od dziewiątej do piątej. W świecie 4,9 miliarda ludzi podłączonych do Internetu, przeciwstawne punkty widzenia pomagają ci się wyróżnić”.
2. Pamiętaj, że najpierw jest psychologia człowieka, potem algorytm
Ponieważ LinkedIn konsekwentnie wprowadza nowe funkcje, łatwo dać się nabrać ludziom, którzy przysięgają, że algorytm faworyzuje biuletyny lub treści publikowane za pośrednictwem platform do planowania nie będą postrzegane jako szeroko rozpowszechnione. Ostatecznie żaden algorytm nie może pokonać podstawowego zrozumienia tego, co sprawia, że ludzie tykają.
„Ludzie pracowali w ten sam sposób przez setki lat” – mówi Welsh. „Osoba, która rozwinie się najbardziej w 2023 r., będzie podążać za falą trendów, ale także prawidłowo opanuje podstawy, poznając swoich odbiorców i ich idealny profil klienta, opowiadając historie, okazując empatię, ucząc się copywritingu i rozumiejąc podróż klienta”.
3. Zaangażowanie to nazwa gry
Podczas gdy sukces na dowolnej platformie mediów społecznościowych wymaga interakcji, na LinkedIn ma to kluczowe znaczenie. Oznacza to szukanie ludzi takich jak Ty i komentowanie ich postów, a nie tylko odpowiadanie na komentarze, które ludzie zamieszczają pod Twoimi postami.
Jednak nie chodzi tylko o podrzucenie kciuka w górę lub napisanie „Świetny post” i odejście. Chodzi o czytanie (czasami dość długich) postów i udzielanie przemyślanych odpowiedzi.
Zaletą komentowania postów innych osób jest to, że według Horstmeyera „znajdujesz swój głos, znajdujesz sposób, w jaki lubisz pisać i znajdujesz swoich ludzi”. Walutą LinkedIn jest, jak mówi, wsparcie i wzajemność. „Ta hojność, którą już dajesz, wróci do ciebie, gdy ludzie zaczną wspierać twoje treści” – mówi.
Walijczyk zgadza się. „Jeśli wejdziesz, upuścisz kawałek naprawdę wysokiej jakości treści i odejdziesz, nadal możesz czerpać korzyści z publikowania wysokiej jakości treści, ale nie zwiększysz się tak szybko ani nie zwiększysz liczby odbiorców tak głęboko, jak w przypadku regularnych interakcji podstawa – mówi.
4. Ciesz się podróżą
W przeciwieństwie do TikTok, gdzie jeden post opublikowany w odpowiednim czasie może wywołać wirusowość, na LinkedIn nie ma schematów szybkiego zdobywania dużych zysków. Welsh, który ma ponad 340 000 obserwujących i może przyciągnąć tysiące komentarzy i polubień pod swoimi postami, pojawia się regularnie od ponad czterech lat.
Welsh i Horstmeyer szacują, że spędzają od 45 minut do godziny dziennie na LinkedIn, dzieląc swój czas na publikowanie, odpowiadanie na komentarze i interakcję z postami innych osób.
W końcu, podobnie jak wszystko, co warto mieć, nieseksowny akt pojawiania się dzień po dniu będzie skuteczny w 2023 roku.
„Zawsze powtarzam ludziom: najważniejsze jest usunięcie tarcia z spójności” — mówi Welsh. „Na przykład lubię pisać, więc piszę – codziennie”.