Afternic uruchamia wersję beta lead center

Afternic, platforma rynku wtórnego firmy GoDaddy, pozostaje jednym z najpopularniejszych i najbardziej spójnych miejsc sprzedaży domen, częściowo dzięki stałej aktywności zespołu brokerów firmy za kulisami.
Jedną z najbardziej pożądanych funkcji przez użytkowników Afternic była większa przejrzystość i komunikacja między brokerami firmy a sprzedawcami nazw domen.
Dzisiaj Afternic ogłosił funkcję, która zapewni sprzedawcom i brokerom miejsce do interakcji, centrum leadów.
Co to jest centrum wiodące?
Centrum leadów, dostępne w ramach programu Beta Afternic 2.0, jest centralnym punktem interakcji między sprzedawcami domen a zespołem brokerów GoDaddy.
Gdy potencjalna sprzedaż dociera do Afternic za pośrednictwem strony docelowej, rejestratora lub telefonu, broker zabiera się do pracy, aby przekształcić tę potencjalną sprzedaż w sprzedaż.
W przeszłości sprzedawcy domen musieli polegać na komunikacji e-mailowej z brokerami. Uzyskanie informacji o statusie leada, najnowszej ofercie, czy nawet pochodzeniu leada nie było łatwe.
Teraz, dzięki centrum leadów, sprzedawcy mają dedykowaną sekcję, w której można zobaczyć wszystkie przychodzące zapytania i oferty, nad którymi pracują brokerzy Afternic.
Sprzedawcy będą również mogli wchodzić w interakcje z brokerami, sprawdzać status każdego zapytania i zobaczyć, jakie działania podjął dotychczas Twój broker.
Krótko mówiąc, centrum leadów to miejsce, w którym możesz rozmawiać ze swoim brokerem, akceptować oferty przychodzące, składać kontroferty, aktualizować ceny i nie tylko.
Zarówno dla zwykłych, jak i zwykłych sprzedawców Afternic będzie istotną częścią platformy.
Sześć cech centrum ołowiu
Aby uzyskać dostęp do centrum leadów, odwiedź stronę Deska rozdzielcza Afternic 2.0 Beta. W menu po lewej stronie znajduje się link do centrum leadów. Oto sześć godnych uwagi cech nowego centrum leadów Afternic.
1. Przegląd centrum leadów

Gdy po raz pierwszy otworzysz centrum potencjalnych klientów, zostaniesz powitany przez prosty pulpit nawigacyjny, który zwróci uwagę na potencjalnych klientów, którzy wymagają Twojego działania. Tabela danych zostanie wypełniona, gdy brokerzy zaczną pracować nad przychodzącymi leadami sprzedającego.
Tymczasem rząd linków u góry strony umożliwia szybką nawigację między leadami na różnych etapach, od tych, które wymagają Twojej uwagi, po leady, które zostały przekształcone w sprzedaż.
Trzy najważniejsze linki dla sprzedawców to:
- Wymaga uwagi – jeśli broker potrzebuje na przykład sprzedawcy do zaakceptowania lub odrzucenia oferty, lead zostanie wyświetlony w zakładce „wymaga uwagi”.
- Ulubione – obok każdego potencjalnego klienta na pulpicie nawigacyjnym znajduje się ikona serca. Kliknięcie tego spowoduje dodanie leadu do zakładki ulubionych, gdzie możesz łatwo śledzić leada.
- W toku – są to leady, nad którymi aktywnie pracują brokerzy, które mogą wymagać Twojej uwagi w przyszłości.
2. Panel aktywności brokera

Jeśli Twój dashboard zawiera już dane przychodzących leadów, możesz kliknąć nazwę domeny leada po lewej stronie.
Oto, gdzie leżą kluczowe cechy centrum ołowiu. Na tej stronie możesz zobaczyć najnowsze aktualizacje od brokera Twojego leada.
Od zakwalifikowania leada po udostępnianie najnowszych ofert, panel aktywności brokera oferuje przejrzystość i szybką komunikację między sprzedawcą a brokerem.
Po prawej stronie panelu aktywności brokera znajduje się sekcja przeglądu leadów, dostarczająca szybkich, podstawowych informacji o statusie leada.
3. Wyślij wiadomość do brokera
W ramach panelu aktywności brokera sprzedający mają możliwość szybkiej komunikacji ze swoim brokerem poprzez kliknięcie przycisku „pośrednik wiadomości”. Po wysłaniu wiadomości do brokera cała komunikacja między sprzedającym a brokerem zostanie wyświetlona w panelu aktywności brokera.
4. Ustaw ceny
Jeśli nazwa domeny otrzyma zapytanie i nie ma ceny katalogowej ani ceny minimalnej, broker poprosi sprzedawcę o aktualizację tej ceny, aby broker miał parametry do pracy.
Na szczęście aktualizację ceny katalogowej lub ceny minimalnej można wykonać z poziomu panelu aktywności brokera.
Zaktualizowanie ceny katalogowej lub ceny minimalnej w tym miejscu spowoduje również aktualizację ceny aukcji Afternic.
5. Zaakceptuj lub skontruj
Gdy broker przedstawia ofertę sprzedającemu, istnieją dwie możliwości; zaakceptować lub odrzucić ofertę. Jak widać na powyższym zrzucie ekranu, podjęcie działań na ofercie z poziomu panelu aktywności brokera jest proste.
Wraz z przyjęciem lub odrzuceniem oferty, sprzedający ma możliwość wysłania wiadomości do brokera.
6. Konfigurowalne kolumny
Podobnie jak w przypadku innych części Afternic 2.0, możesz zmienić swój obszar roboczy, dostosowując widoczne kolumny.
Klikając „Edytuj kolumny” po prawej stronie centrum leadów, możesz dodać kolumny danych „Oferta” i „Odbiorca”.
Te dwie kolumny mogą dać ci szybki przegląd potencjalnych klientów, które zawierają kwalifikowaną ofertę, i pokazać brokera obsługującego twoje potencjalne zlecenie.
Jak duży wpływ ma broker?
Leady przychodzące z serwerów nazw ns3.afternic.com i ns4.afternic.com firmy Afternic są wysyłane bezpośrednio do zespołu brokerów GoDaddy, ale czy broker ma jakikolwiek wpływ na zdolność sprzedaży domeny?
Dane z Afternic pokazują, że brokerzy firmy mają pozytywny wpływ na współczynnik konwersji leada. Powyżej widzimy na przykład, że konwersja leadów Dan.com dramatycznie wzrosła pod nadzorem brokerów Afternic we wrześniu 2022 r.
Odwiedź pulpit nawigacyjny Afternic 2.0 już dziś, aby wypróbować centrum leadów.