Szybkie sposoby na odświeżenie biznesu


Być może nadszedł czas, abyś tchnął nowe życie w swój biznes. Jeśli sprzedaż spada lub po prostu nie rośnie, lub zauważyłeś, że nic nowego nie wynika z Twoich wysiłków, może to oznaczać, że Twoja firma jest przestarzała i wymaga odświeżenia.

Tutaj przedstawimy Ci kilka szybkich sposobów na odświeżenie swojej firmy, aby zwiększyć sprzedaż i motywacja.

Biznesowe spotkanie strategiczne
fot. Olia Danilevich / Pexels

Skąd wiesz, kiedy Twoja firma jest nieaktualna?

Po pewnym czasie prowadzenia firmy, ogień młodego biznesu zwykle przygasa. Energia i adrenalina związane z budowaniem biznesu mogą ulec stagnacji, zwłaszcza gdy sprzedaż nie wzrosła tak bardzo, jak początkowo oczekiwałeś. Ewentualnie Twoja firma mogła już osiągnąć dobry poziom sukcesu, ale utknęła na tym samym poziomie z tą samą rutyną, która może powodować brak wyobraźni i, no cóż, „przestarzały” biznes.

Jeśli masz wrażenie, że Twoja firma utknęła na swoim miejscu, oto kilka szybkich sposobów powrotu na właściwe tory.

Zaktualizuj swoją markę

Jeśli Twoja firma istnieje od dłuższego czasu, aktualizacja logo i marki, które są bardziej aktualne z aktualnymi trendami konsumenckimi, może sprawić, że Twoja marka będzie bardziej atrakcyjna. Twoje logo to pierwsze wrażenie, jakie robisz na potencjalnych klientach, więc wybierz czysty, minimalistyczny projekt, który przyciąga wzrok i jest profesjonalny. Zastanów się również nad użyciem współczesnych kolorów, które wywołują określone uczucia u konsumentów, aby Twoja firma się wyróżniała, lub stwórz nowy slogan, który określa cel i głos Twojej firmy.

Wiem, o czym myślisz, i chociaż nie jesteś geniuszem w Photoshopie, zatrudnisz agencja projektowania brandingu wykonanie całej ciężkiej pracy może znacznie ułatwić przeprojektowanie logo i marki.

Odśwież obrazy

Wizualizacje Twojej marki mogą sprawić, że Twój biznes stanie się przestarzały, nudny i przewidywalny. Odświeżając zdjęcia na swojej stronie internetowej, materiałach marketingowych lub platformach społecznościowych, możesz pomóc swoim odbiorcom zobaczyć to, co chcą zobaczyć, a nie to, co chcesz, aby zobaczyli.

Trendy konsumenckie zmieniają się i coraz więcej konsumentów chce zobaczyć prawdziwego Ciebie i chce zobaczyć, kim są ludzie stojący za marką. Pomyśl o udostępnieniu swojej firmy za kulisami i stwórz zabawne i żywe obrazy, które pokazują, kim naprawdę jest Twoja marka.

Aktualizowanie zdjęć to jeden z najfajniejszych sposobów na odświeżenie swojej marki, a nawet możesz to robić partiami! Wybierz najbardziej wolny dzień, przynieś ubrania na zmianę i zarezerwuj fotografa, który zrobi kilka zdjęć swojego zespołu.

Projektanci stron internetowych wykonujący redesign firmowej strony internetowej

Zaktualizuj kopię witryny

Kiedy Twoja firma zaczyna zwalniać, marketing powinien być Twoim pierwszym punktem wyjścia do ponownej wizyty; dotyczy to również kopii witryny. Aktualizacja treści witryny może zdziałać cuda dla SEO. Zmęczona, przestarzała strona internetowa nie wygląda dobrze w oczach Google, więc poświęć trochę czasu i zbadaj, co chcą zobaczyć Twoi klienci, i spraw, aby kopia Twojej witryny to odzwierciedlała. Przeprowadzanie analizy konkurencji, badania słów kluczowych i śledzenie treści może pomóc w zidentyfikowaniu luk w marketingu treści.

Publikowanie regularnych treści może pomóc Twojej witrynie i firmie odnieść większy sukces i może odświeżyć Twoje potrzeby biznesowe.

Zdobądź nowe referencje

Jednym z najlepszych sposobów na odświeżenie siebie jest pozwolenie innym na robienie tego za Ciebie. Poproszenie klientów o napisanie referencji jest świetne dla Twojej firmy. Pokazuje potencjalnym klientom, że dostarczasz realne wyniki i są to ludzie, którzy mogą za to ręczyć.

Nie ma bardziej wiarygodnego ambasadora Twojej firmy niż zadowolony klient. Chociaż możesz mieć najlepsze zdjęcia, branding, tekst witryny i akredytacje, oznacza to mniej dla potencjalnego klienta niż słowa od istniejącego lub byłego klienta.

Klienci prawdopodobnie wydadzą o 31% więcej z firmą, która ma świetne referencje klientów, więc zacznij prosić o nie swoich klientów, aby odświeżyć swoją markę i zacząć zwiększać sprzedaż.



Artykuł przetłumaczony automatycznie…

Similar Posts