Zwiększ rozwój swojej firmy, najpierw przedstawiając te 4 rzeczy



Dobry pomysł na biznes to za mało, by zagwarantować sukces. Mimo że rozwijać swoją firmę może być na szczycie głowy wielu właścicieli firm, większość startupów upada. I to nie dlatego, że brakowało założycielom cechy takie jak twardośćpasja, umiejętności techniczne lub umiejętności przywódcze.

Rzeczywistość jest taka, że ​​potrzeba czegoś więcej niż tylko przedsiębiorczość, aby Pomysł na biznes do życia i kontynuuj. Według Harvard Business Review, dwie trzecie startupów nie przynoszą inwestorom dodatnich zwrotów. Oznacza to, że tylko nieco ponad 33 procent firm utrzymuje wystarczającą dynamikę, aby stać się rentownymi.

Co zatem sprawia, że ​​pomysł jednego z założycieli rozwija się i rozwija? A kiedy przekroczysz próg rentowności, w jaki sposób uchronisz swoją firmę przed spowolnieniem lub cofnięciem się? Chociaż wzrost nie zawsze jest liniowy, jego osiągnięcie wymaga gromadzenia odpowiednich zasobów, strategicznego planowania i precyzyjnego wykonywania.

1. Inwestowanie w relacje z klientami

Obsługa klienta daje możliwość zwiększenia rozwoju biznesu poprzez przekraczanie oczekiwań. Klienci, którzy czują się doceniani przez dobrą obsługę, mogą wysyłać więcej poleceń, wydawać więcej pieniędzy i popierać więcej. Kiedy pojawiają się nieporozumienia lub problemy, postaraj się zachować przejrzystość i rozwiązać je tak skutecznie, jak to możliwe. Słuchając klienta, możesz uczyć się od niego, jednocześnie pokazując, że cenisz jego opinie.

Dobrą strategią obsługi klienta jest nie tylko dostarczanie klientowi, ale także dawanie mu dodatkowej wartości. Na przykład firma Spoonful of Comfort ostatnio miałem sytuację gdy klient podał błędny adres do wysyłki. Niektóre firmy mogą powiedzieć, że to wina klientów i zmusić ich do zapłaty. Jednak w tym przykładzie firma wysłała wiadomość do nadawcy, poprawiła adres i wysłała kolejną paczkę za darmo. Strategie takie jak ta mogą mieć krótkoterminowe koszty, ale w dłuższej perspektywie możesz zbudować bazę klientów, którzy kochają Twoją markę.

2. Określ, kto jest w twoim kącie

Przedsiębiorcy mogą mieć solidną wiedzę branżową i imponujące umiejętności. Nie oznacza to, że wiedza specjalistyczna wystarczy do realizacji wszystkich celów firmy. Zanim zaczniesz cokolwiek, musisz wiedzieć, na kim możesz polegać.

Określ, jakie zasoby ludzkie są niezbędne i kim są Twoi członkowie zespołu. Być może masz świetną grupę partnerów biznesowych, ale musisz przyciągnąć więcej inwestorów, aby zwiększyć finansowanie. Możesz potrzebować ludzi z know-how w dziedzinach, które uzupełniają lub poszerzają twoje.

Pomyśl o zarzuceniu sieci poza tradycyjnymi basenami do wynajęcia. Zastanów się nad współpracą z różnymi freelancerami i konsultantami, którzy mają inne doświadczenie niż to, do czego jesteś przyzwyczajony. Możesz skorzystać z pomocy innych ekspertów podczas startu lub zatrzymać ich na dłuższą metę. Kluczem jest znalezienie innych chętnych do wskoczenia na pokład i pomocy w realizacji pomysłów biznesowych.

3. Udoskonal swój plan dzięki wskazówkom eksperta

Możesz mieć dobrze napisany plan dla swojej firmy, który precyzuje każdy szczegół. Ale jeśli nikt inny tego nie zobaczy, nie będziesz wiedział, gdzie są dziury w twoich pomysłach i strategiach. Udany wzrost dla każdego wygląda inaczej, ale musi być określony mierzalnie i realistycznie.

Założeniem, że chcesz być numerem 1 wśród dostawców komunikacji bezprzewodowej na swoim rynku, może być celem. Ale jest zbyt niejasny, nie zawiera osi czasu i może nie być osiągalny w obecnych warunkach. Planowanie zdobycia 10% udziału w rynku do końca pierwszego roku jest lepszym celem. I to właśnie należy oprzeć się na badaniach i ekspertyzach.

Zbierając opinie innych na temat swojego planu, bądź otwarty na ocenę jego zalet i wad. Pamiętaj, że idealna strategia nie istnieje, ale pozostawanie elastycznym daje Twoim pomysłom nogi, na których można się oprzeć. Całkowicie złom i dostosuj to, czego potrzebujesz, i pamiętaj, że ci, którzy zapewniają konstruktywną krytykę, chcą, abyś odniósł sukces.

4. Zaplanuj wdrożenie swojej strategii

Oprócz posiadania zespołu ekspertów w swoim narożniku i dobrze przemyślanego planu, musisz wiedzieć, jak realistycznie zrealizować swoją strategię. Oblicz koszty na podstawie badań w czasie rzeczywistym i danych rynkowych, jednocześnie przewidując przyszłe zmiany. Twój plan powinien również uwzględniać potencjalne zakłócenia i zmiany zachowań zakupowych.

CBInsights informuje, że 35 procent małych firm upada z powodu braku potrzeb rynkowych. Wybicie przez konkurencję jest przyczyną 20 proc. niepowodzeń startupów. Wprowadzając swoje produkty lub usługi na rynek, możesz odkryć, że musisz się przestawić. Niektóre strategie przynoszą krótkoterminowy sukces, podczas gdy inne przynoszą długotrwałe rezultaty. Wszystko może się zdarzyć. Nowe rozwiązania konkurencji mogą sprawić, że Twoje podstawowe produkty staną się przestarzałe. Aby nie stać się częścią przeszłości, skup się na kliencie i jego aktualnych potrzebach. Wszystko może się zdarzyć, w tym nowe rozwiązania konkurencji, które powodują, że Twoje podstawowe produkty stają się przestarzałe.

Podczas wdrażania pozostaw miejsce na niepowodzenie i miej plan awaryjny. Przygotowanie na negatywne skutki nie jest pesymistyczne; to realistyczne i mądre. Większość firm nie może odnieść zwycięstwa bez prób i błędów. A to, że znajdziesz coś, co działa, nie oznacza, że ​​nie będziesz musiał wracać do stołu kreślarskiego. Aby ugruntować realizację strategii, przed rozpoczęciem warto poznać jej logistyczne tajniki.

Każdy właściciel firmy chce, aby jego pomysły wcielały się w życie i przy okazji zarabiały pieniądze. Jednak rozwój i utrzymanie firmy wymaga czegoś więcej niż marzeń, motywacji i kapitału startowego. Zapewnienie wsparcia eksperckiego, wypełnienie luk w strategii i dobre wykonanie przy jednoczesnym dostosowaniu się do zmian może sprawić, że Twoja firma będzie się rozwijać.

Opinie wyrażone tutaj przez felietonistów Inc.com są ich własnymi, a nie opiniami Inc.com.



Artykuł przetłumaczony automatycznie…

Similar Posts