15 łatwych sposobów na BEZPŁATNE zbadanie docelowego klienta

Podcast: Graj w nowym oknie | Pobierać
pomaga firmom każdej wielkości badać swoich odbiorców, ustalać priorytety dla segmentów rynku i osobowości kupujących, aby uzyskać niesamowite wyniki dzięki marketingowi cyfrowemu, treści i w mediach społecznościowych. Robimy to poprzez kombinację metod, które mogą obejmować badania online, ankiety, spostrzeżenia z sieci społecznościowych, grupy fokusowe, wywiady i lista jest długa. Każdy klient jest inny, podobnie jak jego budżet i apetyt na podejście do działań marketingowych ukierunkowane na odbiorców.
Dobre wieści! Dziś się nie powstrzymuję. Dzielę się z Tobą 15 najprostszymi sposobami badania i dowiadywania się więcej o kliencie docelowym. To metody, których możesz zacząć używać już dziś. Większość z nich wymaga zerowej inwestycji poza czasem. I nawet czas potrzebny na wiele z tych metod nie jest zbyt duży i zdecydowanie wart inwestycji.
Inwestowanie w poznanie klienta docelowego to jedna z najlepszych rzeczy, na które możesz poświęcić czas jako marketer.
Niestety zbyt wielu liderów biznesu, właścicieli firm, a nawet doświadczonych marketingowców pomija ten krok. Chcą przejść od razu do pisania treści, marketingu e-mailowego, publikowania w mediach społecznościowych i zdobywania tego, co według nich będzie niesamowitą świadomością marki, potencjalnych klientów i sprzedaży.
Oto rzecz… możesz krzyczeć najgłośniej i zwrócić na siebie uwagę… może… na krótką metę.
Jeśli jednak chcesz prawdziwych wyników biznesowych w postaci świadomości marki, znaczącego ruchu na stronie i blogu, który przekłada się na prawdziwych płacących klientów, musisz zrobić coś więcej niż krzyczeć. Musisz łączyć się z publicznością na ludzkie sposoby. Musisz wzbudzić ich ciekawość w taki sposób, aby chcieli dowiedzieć się więcej o tym, jak możesz im pomóc i służyć.
Nie możesz tego zrobić, jeśli nie ZNASZ swojego klienta.
Jeśli chcesz poprawić wydajność WSZYSTKICH swoich działań marketingowych, MUSISZ wiedzieć więcej o swoim docelowym nabywcy niż konkurencja.
Marketing ukierunkowany to nauka o człowieku, a nie nauka o rakietach
Kiedy naprawdę ZNASZ swojego klienta, możesz być tym, który służy mu najwyższą wartością. Następnie możesz mówić do nich językiem i tonem, który rozumieją i który rezonuje z nimi.
Kiedy nie znasz swojego klienta lub masz nastawienie, że wszyscy są twoimi klientami, w końcu nie rozmawiasz z nikim.
Kierowanie na wszystkich jest zasadniczo kierowaniem do nikogo. Zbyt wielu marketerów boi się zawężenia rynku docelowego. Utrzymują zbyt szerokie segmenty rynku docelowego, w wyniku czego rozprzestrzeniają się zbyt cienko z punktu widzenia zasobów i budżetu.
Nie są wtedy w stanie właściwie badać, inspirować i łączyć się z WŁAŚCIWYM klientem. To błędne koło przeciętnego marketingu.
Mniej znaczy naprawdę więcej w dzisiejszym internetowym, społecznościowym, cyfrowym i zawsze połączonym świecie online. Twoi wymarzeni klienci nie budzą się rano z myślą… „ooooo… nie mogę się doczekać wszystkich marek, które będą mnie dziś spamować w moich kanałach informacyjnych na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedIn”.
DOBRZE! Chcą wartości. Chcą sensu. Chcą kontaktu z człowiekiem.
Docelowe badanie klientów w pigułce
Ten kompleksowy przewodnik dotyczący badań docelowych klientów zawiera następujące informacje:
- 15 prostych sposobów na znalezienie wymarzonego klienta docelowego
- Podcast ze szczegółami wszystkich 15 metod badania klientów (wskazówka: możesz zacząć z nich korzystać już dziś!)
- Dodatkowe zasoby pomocnicze, takie jak nasze Karta pracy osoby kupującej, 5-dniowe szkolenie Virtual Persona Bootcamp i nasze Szablon redakcyjny kalendarza treści
Posłuchaj o 285. odcinek podcastu Social Zoom Factor, aby dowiedzieć się, 15 najlepszych metod badania klienta za DARMO
Z tego 30-minutowego podcastu dowiesz się:
- Najważniejsze 2 rzeczy, które musisz zrobić PRZED rozpoczęciem badania klientów
- 15 najlepszych prostych i łatwych metod przeprowadzania badań klientów przy zerowym budżecie
- Jak stworzyć profil klienta docelowego
- Co jest marketingu publiczności
- Co to jest strategia marketingowa na pierwszym miejscu odbiorców
- Co to jest marketing docelowy
- Czym jest persona kupującego
- Jak wykorzystać naturalną rozmowę do badań klientów
- Jak wykorzystać e-mail marketing do badania klientów
- Wskazówki dotyczące prowadzenia grup fokusowych przy niewielkim budżecie lub bez budżetu
- Znaczenie słuchania społecznościowego, aby dowiedzieć się o swoim kliencie
- Jak wykorzystać społeczności internetowe do poszukiwania wymarzonych klientów
- Jak wykorzystać zachowania użytkowników cyfrowych, aby zrozumieć wzorce zakupów i zaangażowania klientów w sieci
- Jak wykorzystać raporty branżowe do badań klientów
- Dlaczego Google jest Twoim najlepszym przyjacielem w badaniach klientów
- Najlepsze narzędzia do badania najważniejszych trendów dotyczących gorących treści, które Twoi klienci uwielbiają w tej chwili
Zasoby pomocnicze
Jak subskrybować podcast Social Zoom Factor
Czy pomagają przenieść Twoją markę na wyższy poziom? Akademia szkoleń z zakresu współczynnika zysku społecznego i marketing Nutz może pomóc!
Potrzebujesz dodatkowej pomocy, która pomoże Ci zdefiniować i ustalić priorytety właściwych odbiorców docelowych i nabywców Twoich produktów i usług? Nasza agencja, Marketing Nutz, nasza agencja szkoleniowo-doradcza może pomóc! Bez długoterminowych umów, bez skomplikowanych umów agencyjnych. Możemy szybko dotrzeć do korzeni Twojej firmy, pomagając zmaksymalizować każdą złotówkę i minutę, które wydajesz na marketing, treści i reklamę Twojej firmy.
Lubisz to robić sam!? Nasza Akademia Treningowa,Czynnik zysku społecznego może pomóc Ci rozpalić Twoje treści i architekturę marki, aby rozwijać swoje internetowe plemię i biznes dzięki sieciom społecznościowym, takim jak Facebook, LinkedIn, Instagram i Twitter. Zanim nawet pomyślisz o opublikowaniu tego filmu na Facebooku, musisz wiedzieć, kim jesteś, czego oczekują od Ciebie Twoi odbiorcy i jak Twoje wysiłki przyniosą wartość dla odbiorców i Twojej firmy.
Potrzebujesz ustrukturyzowanego planu, aby odnieść sukces w korzystaniu z mediów społecznościowych. Social Profit Factor pomoże Ci opracować plan z celami, zadaniami i priorytetami w ciągu 30 dni!
Zapisz się teraz i zacznij budować pierwszy program marketingowy dla większej liczby potencjalnych klientów i właściwych klientów!