Branże, na których należy się skupić w 2023 r


Wybór niszy jest kluczowym krokiem dla agencji cyfrowych, ponieważ nie można osiągnąć trwałego tempa wzrostu bez przywiązania do określonej branży. Aby upewnić się, że podejmujesz zdecydowane kroki naprzód, musisz zidentyfikować niszę swojej agencji marketingowej.

W 2023 roku klienci będą szukać wyspecjalizowanych usług, aby zawsze mieć pewność, że współpracują z oddanymi profesjonalistami. Ale która nisza będzie Twoim kluczem do sukcesu? Aby odpowiedzieć na to pytanie, musisz określić swoje zainteresowania, przeprowadzić badania rynku oraz zrozumieć potrzeby i różnice między każdą niezwykłą niszą agencji cyfrowej w 2023 roku.

Dlaczego musisz wybrać niszę dla swojej agencji?

„Aby zwiększyć zwrot z inwestycji” to najprostsza i najważniejsza odpowiedź na to pytanie. Ale jak?

Wielu może pomyśleć, że skupienie się na różnych niszach i poszerzenie usług jest lepszą drogą do podążania ze względu na przychody. Może to być prawdą tylko wtedy, gdy Twoi potencjalni klienci kupują długopis w Primark zamiast w sklepie Lamy.

Nie ma więc korelacji między liczbą branż, w których świadczysz usługi, a uzyskanym zwrotem z inwestycji. Klienci poszukujący agencji dostarczających Marketing niszowy usług i gotowość do ponoszenia większych wydatków na wyższą jakość usług są niezbędne do zwiększenia zwrotu z inwestycji i przyspieszenia wzrostu.

Ponadto trzymanie się jednej niszy agencji marketingowej zwiększa produktywność, zmniejszając energię umysłową i czas, który musisz poświęcić na różne branże. Na przykład cyfrowe strategie marketingowe wymagane przez sektor opieki zdrowotnej są znacznie bardziej uregulowane niż te wymagane przez platformy eCommerce. Jeśli świadczysz usługi w więcej niż jednej niszy, będziesz cały czas poszukiwać informacji, aby sprostać specyficznym potrzebom swoich klientów.

Skupienie się tylko na jednej niszy agencji marketingowej pozwoli Ci oferować więcej usług w tej dziedzinie. Im więcej pracujesz ze swoimi klientami, tym bardziej będą chcieli wymagać od Twojej agencji usług, w tym tych, których jeszcze nie oferujesz! Ponadto skupienie się na niszy doprowadzi do Twojego sukcesu, ponieważ łatwiej jest zaznaczyć swoją obecność w jednej niszy niż w wielu. Po tym znajdziesz klientów dla Twojej agencji bez wysiłku.

Jak wybrać najlepszą niszę marketingu cyfrowego dla swojej agencji

Jeśli chcesz znaleźć najbardziej opłacalną opcję dla swojej agencji cyfrowej, musisz skoncentrować się na swoich zainteresowaniach, pasjach i wiedzy specjalistycznej, aby zawęzić opcje. Następnie musisz przeanalizować mocne i słabe strony swojej agencji, biorąc pod uwagę wcześniejsze lub potencjalne sukcesy. Dlatego możesz zidentyfikować skrzyżowanie swoich mocnych stron i zainteresowań, które doprowadziłoby do wysokiej motywacji do posiadania odpowiedniej krótkiej listy nisz.

Po określeniu nisz, na których możesz się skoncentrować, kolejnym logicznym krokiem do podjęcia może być zbadanie tych dziedzin pod kątem rentowności, długowieczności i łatwości. Powinien istnieć dochodowy rynek, aby zdobyć duży kawałek tortu, ale jeśli rynek został już zdominowany, musisz poszukać innych obiecujących nisz agencji marketingowych.

Rozmowa z profesjonalistami i poznanie problemów, jakie napotykają w tej niszy, pomoże Ci zdecydować i wybrać spośród najlepszych nisz dla agencji marketingu cyfrowego.

Jeśli nie wymyślasz niszy agencji marketingowej, lepiej od razu przeprowadź szczegółową analizę konkurencji. Pomoże Ci to zrozumieć, jak potężni są Twoi konkurenci, a także jakie są ich mocne i słabe strony. W ten sposób możesz stać się brakującym od dawna elementem układanki.

Nisze marketingu cyfrowego, na których należy się skoncentrować w 2023 r

Każdy rok przynosi inne możliwości! Przyjrzyjmy się, czego oczekuje się od 2023 r. i które branże są uważane za obiecujące i wkrótce będą się rozwijać:

Energia

Kryzys energetyczny, który rozpoczął się w 2022 r., będzie trwał nadal w 2023 r Wierność. Tak więc promowanie odnawialnych źródeł energii i siły zrównoważonego rozwoju zarówno dla dobra planety, jak i firm zajmujących się energią odnawialną może zmienić życie, ponieważ rośnie zainteresowanie energią odnawialną. Jeśli zdecydujesz się wykorzystać kryzys energetyczny, Twoja agencja może pomóc tym firmom opowiedzieć ich historię w najlepszy możliwy sposób i dotrzeć do docelowych odbiorców.

fitness i dobre samopoczucie

Od czasu pandemii Covid-19 wzrosło zainteresowanie branżą fitness, ponieważ jest ona bezpośrednio związana ze wzmacnianiem układu odpornościowego i dbaniem o zdrowie. Choć najciemniejsze dni pandemii już dawno minęły, zainteresowanie branżą fitness i żywieniową wciąż rośnie. Oczekuje się, że wielkość rynku branży fitness będzie nadal rosnąć w 2023 rzgodnie z raportem Paramount Acceptance.

Handel elektroniczny

Według raportu Insider Intelligence, W 2023 roku 20,8% sprzedaży będzie realizowane online. Przyspieszenie pandemii Covid-19 mogło stracić na sile, ale branża eCommerce nadal rośnie z roku na rok. Popyt na nie będzie więc wzrastał Agencje marketingowe e-commerce w 2023 r. Jeśli Twoim celem jest skupienie się na tej niszy, przygotuj się na wielką grę!

Opieka zdrowotna

Umawianie się na wizyty, a nawet konsultacje można już dziś odbyć online. Gdy dostawcy usług medycznych zaczynają oferować swoje usługi online, skuteczny marketing cyfrowy może im pomóc w zwiększeniu ich obecności w Internecie.

Wśród innych nisz marketingu cyfrowego cele, obawy i przepisy, przed którymi stoi ten sektor, są zupełnie inne i wymagają wiedzy specjalistycznej. Możesz sprawdzić eksperckie agencje marketingu cyfrowego opieki zdrowotnej zobaczyć, jak rozwiązują problemy.

Organizacje non-profit

Podobnie jak inne branże, ta nisza wymaga specjalizacji dla agencji cyfrowych. Potrzeby organizacji non-profit w zakresie treści bardzo różnią się od potrzeb korporacji. Tutaj kluczem nie jest promocja firmy, ale cel.

Ogólnie rzecz biorąc, organizacje non-profit cenią treści bardziej niż jakiekolwiek inne narzędzie wykorzystywane w marketingu cyfrowym. Niezależnie od tego, czy są to posty na blogach, filmy, podcasty czy seminaria internetowe, wszystko, co pomaga w realizacji ich misji, jest doceniane. Do agencje marketingu cyfrowego non-profitposiadanie solidnej wiedzy na temat content marketingu jest koniecznością.

Edukacja

Instytucje edukacyjne stoją w obliczu rosnącej konkurencji o studentów i muszą być w stanie skutecznie informować o wartości swoich programów. Agencja marketingu cyfrowego może pomóc instytucjom edukacyjnym w dotarciu do docelowych odbiorców za pośrednictwem cyfrowych kampanii marketingowych.

Więc tutaj są prognozy dotyczące dźwigni wykorzystania technologii w edukacji co oznacza zapewnienie większej liczby opcji edukacji online. Promowanie cyfrowej strony branży edukacyjnej może być prostą drogą do sukcesu.

Sprzedaż

Branża detaliczna jest wysoce konkurencyjną i stale ewoluującą przestrzenią, co czyni ją główną niszą dla agencji marketingu cyfrowego. Wraz z rozwojem handlu elektronicznego detaliści muszą mieć silną obecność w Internecie, aby konkurować.

Według Deloitte, istotnym czynnikiem będą niekończące się zmiany w profilach i zachowaniach klientów odnieść sukces w branży retail w 2023 roku, a jeśli nie zostanie to potraktowane poważnie, niestabilna atmosfera gospodarcza może negatywnie wpłynąć na firmy detaliczne. Aby zapobiec utracie przychodów, zwrócą się do marketerów o pomoc w dotarciu do większej liczby klientów. Jeśli więc wybierzesz branżę detaliczną jako niszę swojej agencji marketingowej, możesz czerpać zyski z gospodarki recesji.

Jak wymyślić nowe niszowe pomysły na marketing cyfrowy

Bardziej opłacalną, ale ryzykowną opcją jest znalezienie nowej niszy, w którą można wskoczyć przed większością lub może ją stworzyć. Aby to zrobić, możesz zacząć od badania trendów, aby zrozumieć, co jest obecnie najbardziej potrzebne i jak odpowiednio kształtować zapytania. Przy naprawdę zwinnym i proaktywnym sposobie myślenia wymyślenie bardzo obiecującego pomysłu na niszę marketingu cyfrowego i skupienie się na nim może być bardziej satysfakcjonujące niż próba zdobycia kawałka tortu dla innych.

Aby urozmaicić swoje badania trendów, możesz przyjrzeć się zarówno trendom społecznościowym, jak i wyszukiwaniom Google. Aby wykryć nowo pojawiające się nisze marketingowe w mediach społecznościowych, możesz zajrzeć do centrum kreatywnego TikTok, Twitter TT, YouTube Trending itp. A dla strony Google korzystanie z Google Trends może być naprawdę dobrym początkiem.

Wniosek

Musisz ostrożnie wybrać niszę dla swojej agencji cyfrowej, która jest dochodowa w dzisiejszym krajobrazie. Bezpieczna gra jest lepsza niż specjalizowanie się w niewłaściwej niszy.

Zamiast starać się być dobrym we wszystkim, znacznie lepiej jest wyspecjalizować się w kilku dziedzinach i zdobyć w nich znaczący udział w rynku, niż mieć mały udział w rynku w dużym torcie. Branża, na której się koncentrujesz, może mieć na Ciebie wpływ cennik agencji marketingu cyfrowego że.



Artykuł przetłumaczony automatycznie…

Similar Posts