Twoja lista kontrolna programu B2B Influencer Marketing


Obraz listy kontrolnej programu influencer marketingu B2B

Gotowy do uruchomienia strategii influencer B2B, ale nie wiesz, od czego zacząć?

Jesteśmy z Tobą! Rozpocznij podróż w kierunku zwiększenia świadomości marki (i nie tylko!) dzięki temu krótkiemu przewodnikowi szczegółowo opisującemu pierwsze kroki w zainicjowaniu programu marketingowego dla influencerów B2B.

Krok 1

Najpierw określ swój cel.

Zanurz się głębiej w zrozumienie swoich klientów, ich prawdziwych celów i sposobu, w jaki Twoja firma im służy. Poprzez ankiety i wywiady z klientami dowiesz się, jak czują się Twoi klienci, uzyskasz nowy wgląd w ich wpływy i wzmocnisz ogólną relację.

Krok 2

Następnie nadszedł czas na inwestycje i realizację.

Wykorzystaj zdobytą wiedzę na temat kupujących, aby stworzyć mały program pilotażowy. Zacznij od zebrania nowych danych, przetestowania ogólnej skuteczności programu i zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy. Program pilotażowy to okazja do nauki, która przygotowuje Cię do długoterminowej strategii. Coś jak przystawka przed obiadem.

Obraz przypomnienia

Krok 3

Ostatnia (ale nie mniej ważna) aktywacja ROI.

Wykorzystaj to, czego nauczyłeś się od swojego pilota, i zbuduj długoterminową strategię marketingową B2B. Skoncentruj się na pielęgnowaniu wpływowych osób, poszukiwaniu korzystnych dla wszystkich możliwości współpracy, zwiększaniu ogólnej wydajności programu i osiąganiu rzeczywistych wyników.

>>>Czy wiesz, że 12 razy więcej marketerów opisuje swoje programy jako skuteczne, gdy stosują strategię „zawsze na” kontra programy oparte na kampaniach?

Pobierz teraz nasz jednostronicowy przewodnik z ośmioma polami wyboru po marketingu influencerów B2B na początek i jak zawsze osiągnąć jeśli chcesz skontaktować się z naszym zespołem ekspertów, aby zobaczyć, jak możemy wspólnie ulepszyć Twoją strategię dotyczącą treści.





Artykuł przetłumaczony automatycznie…

Similar Posts