Jak stosować holistyczne metody łagodzenia stresu i niepokoju u matki?

Rola mam w domu obejmuje kilka ról i oznaczeń. Bez względu na to, czy są głównymi opiekunami, czy mają pomoc, praca nie jest dla bojaźliwych. Jednak widzimy, jak nowe i doświadczone matki budzą się każdego dnia i wykonują zadania jak superbohaterowie. Niepokój budzą jednak coraz częstsze przypadki lęków i depresji wśród matek. Aby pomóc Ci poradzić sobie ze stresem rodzicielskim, oto pięć wskazówek, które pomogą wprowadzić pozytywną zmianę.

1.Codziennie ćwicz oddech: Kilka świeżo upieczonych mam przyznaje, że zaraz po przebudzeniu ma kilka myśli naraz. Mogą to być natrętne myśli, niekończące się listy rzeczy do zrobienia, a nawet niespokojne strumienie, które sprawiają, że twój umysł jest ich domem. Najważniejsze, żeby się do nich nie przywiązywać, ale łatwiej to powiedzieć niż zrobić. Jeśli chcesz każdego ranka budzić się bez stresu, musisz pomóc swojemu ciału stworzyć tę przestrzeń. Ćwiczenie oddechu może pomóc twojemu ciału obudzić się delikatnie, a nie z drażniącą mentalną paplaniną. Skorzystaj z samouczków i filmów, które pomogą Ci oddychać przez przeponę i obserwuj, jak poziom stresu spada od samego początku.

2.Poświęć trochę czasu na obecność: Jednym z głównych źródeł niepokoju, z jakim borykają się młode i doświadczone mamy, są najgorsze scenariusze na przyszłość. Myśl, że Twoje dziecko zachoruje lub zgubi drogę, może być dla Ciebie trudna do opanowania, ponieważ Twoje ciało nie potrafi odróżnić prawdziwego zdarzenia od niespokojnej myśli. Zamiast wchodzić w tryb walki lub ucieczki, skup swoją uwagę z powrotem na teraźniejszości i uziemij swoją energię. Chodzenie po trawie każdego dnia i medytacja to świetny sposób na to wygładzić mentalny chaos czujesz.

3.Wypróbuj zioła i suplementy: Czasami poziom hormonów i odżywianie może wymagać pomocy organicznych ziół, aby zmniejszyć wpływ stresu. Jak wiecie, stale wydzielane substancje chemiczne, takie jak adrenalina i kortyzol, mogą również prowadzić do wypalenia. Zamiast tego wypróbuj suplementy i mikstury zawierające kannabidiol, które pomogą Ci zachować spokój. Można je łatwo znaleźć tutaj w niezawodnych przychodniach, które zaspokajają potrzeby wszystkich konsumentów. Przyjmowanie kapsułki może pomóc Twojemu ciału lepiej regulować stres i czuć się zdrowiej niż kiedykolwiek.

4.Zbuduj głębsze połączenie z samym sobą: Matki są bardzo zajęte zarządzaniem życiem swoich dzieci, jednocześnie utrzymując dom i pracę. Taka poświęcona praca zabiera czas i uwagę od samego siebie, co może również zaostrzać uczucie stresu i niepokoju. Poświęć czas na zbudowanie głębszego połączenia z umysłem i ciałem, aby: lepiej zrozumieć reakcje na stres. W takich przypadkach długie spacery, joga lub twoja ulubiona aktywność mogą być świetnym sposobem na zachowanie własnej tożsamości, co jest bardzo pocieszające.

5.Nadaj priorytet swoim obowiązkom: Zawsze będzie nieskończona lista zadań, które czekają na twoją uwagę. Niestety są tylko 24 godziny na dobę i w tym czasie możesz wykonać ograniczone zadania. Zamiast stresować się nadmiarem zadań do punktu frustracji, nadaj priorytet swojej liście. To usunie przytłoczenie i pomoże ci dawać z siebie wszystko bez zmęczenia.

Ostatnie słowo:

W końcu mamy są mistrzami, ale też ludźmi. I tak jak każdy człowiek, dbanie o siebie jest integralną częścią twojego dobrego samopoczucia. Mamy nadzieję, że te kroki sprawią, że poczujesz się zdrowszy psychicznie, abyś mógł pokazać się jako szczęśliwsza wersja.



Artykuł przetłumaczony automatycznie…

Similar Posts