Smoothie z masłem orzechowym | Inspirowane zdrowiem autorstwa Rachel Grunwell

Przez Rachel Grunwell

AD/ Oto świetny przepis na smoothie po biegu. Jest pełen pełnowartościowych produktów pełnoziarnistych, które naładują Cię energią po treningu biegowym przygotowującym do imprezy @rotoruamarathon 17 września. Jeśli jeszcze nie masz swojego zgłoszenia… wciąż jest czas. Dołącz do mnie!

Smoothie z masłem orzechowym po biegu

Składniki:

1 dojrzały banan (obrać ze skórki)

1 szklanka wybranego mleka (uwielbiam kremowość mleka dębowego w tym przepisie w tej chwili!)

1/4 łyżeczki cynamonu

1 łyżka wybranego masła orzechowego (ja używam masła orzechowego, masła z orzechów nerkowca lub masła migdałowego)

1 łyżeczka tahini (jeśli nie masz jej w domu, możesz pominąć ten składnik, żaden problem)

Składnik opcjonalny: 1 miarka ulubionego odżywki białkowej.

metoda

Umieść wszystko w blenderze i połącz. Przelej do szklanki i delektuj się! #runtrain #runcoach #rotoruamarathon #brandpartner



Artykuł przetłumaczony automatycznie…

Similar Posts