10 wskazówek dotyczących ćwiczeń w chłodne dni

Udostępnianie wskazówek dotyczących ćwiczeń w chłodne dni, korzyści i przykładowych treningów w zimne dni.

Cześć przyjaciele! Jak mija ranek tak daleko? Mam nadzieję, że masz wspaniały dzień. wchodzę szybko Trening Fit Team i przygotowywanie się do jakiejś pozamiejskiej firmy; Nie mogę się doczekać! Zamierzam też zabrać Maisey na długi spacer, bo pogoda była straszna.

Mimo że pogoda zaczyna się ochładzać, myślałem o tym jak ważne jest, aby nadążać za stałą rutyną, bez względu na porę roku. Zimna pogoda może nas zniechęcić do ćwiczeń, zwłaszcza, że ​​jest ciemno i może być bardzo kusząca, by przytulić się pod kocami. Wstanie i wyjście na zewnątrz, aby poćwiczyć lub na siłownię, może być absolutnie wyzwaniem, a znalezienie odpowiedniej motywacji i rutyny może pomóc Ci skupić się na swoich celach. Dzisiaj dzielę się praktycznymi wskazówkami, jak zachować ciepło i bez kontuzji podczas ćwiczeń w chłodne dni!

10 wskazówek dotyczących ćwiczeń w chłodne dni

Czy możesz ćwiczyć w chłodne dni?

Absolutnie możesz, ale zależy to od Twojego poziomu sprawności i tego, czy jesteś przyzwyczajony do obecnego klimatu. Jeśli jesteś w Arizonie, tak jak ja, i podróżujesz na Alaskę w mroźnym śniegu, może być trudniej nadążyć za rutyną treningu na świeżym powietrzu. Oczywiście przed wprowadzeniem jakichkolwiek zmian w kondycji skonsultuj się z lekarzem i porozmawiaj ze swoim lekarzem, jeśli masz pewne warunki, które mogą uniemożliwić Ci trening na świeżym powietrzu.

Kilka wskazówek, które mogą pomóc:

Ubierz się warstwami

Lubię ubierać się warstwowo, zwłaszcza, że ​​temperatura bardzo się zmienia. Możesz zacząć od kurtki, koszulki z długimi rękawami i podkoszulka, a skończyć tylko w podkoszulku, gdy trening się skończy. Możesz również nosić wysokie skarpetki, jeśli nie chcesz zaczynać od spodni. Czuję, że warstwy to coś, czego uczysz się z czasem, zwłaszcza jakiego rodzaju tkanin i pokrycia preferujesz, a także jak zachowuje się pogoda w miejscu, w którym się znajdujesz. W Tucson jest zima o 5 rano, wiosna o 10 rano, lato o 14:00, powrót do wiosny o 17:00 i zima ponownie o 20:00.

Nosić krem ​​do opalania

Nawet jeśli jest Ci zimno, możesz zapomnieć, że przebywanie na świeżym powietrzu nadal wystawia Cię na działanie promieni słonecznych. Noś krem ​​​​przeciwsłoneczny na obszarach, które mogą się poparzyć, zwłaszcza jeśli nie będziesz przez jakiś czas. Każdego dnia noszę ten SPF na twarzy.

Pozostań nawodniony

To samo dotyczy wody! Zimą łatwiej się odwodnić, bo pot i upał nie przypominają nam o piciu wody. Pamiętaj, aby mieć przy sobie jakiś rodzaj wody, a jeśli masz zamiar wykonywać trudny lub dłuższy trening (dłuższy niż 1 godzina), polecam dodać trochę elektrolitów.

Noś odpowiedni sprzęt

Dodatkowe towary, takie jak cieplejszy uszy, legginsy termiczneoraz rękawice może zrobić ogromną różnicę. Jeśli powietrze jest suche i mroźne, może być konieczne nałożenie na twarz dodatkowej bariery chroniącej przed wilgocią (np. kremu nawilżającego do twarzy) i balsamu do ust.

Rozgrzej się i ochłodź

Rozgrzewka przed treningiem może pomóc w zwiększeniu temperatury tkanek, przygotowaniu ciała do ruchu i uzyskaniu nastawienia do gry. Poświęć trochę czasu na ochłodzenie po treningu, pozwalając na obniżenie temperatury ciała i tętna.

Noś dobre buty

*Dobry* nie oznacza drogi. Upewnij się, że Twoje buty dobrze pasują i są dopasowane do rodzaju aktywności, którą zamierzasz wykonywać. Gorąco polecam wizytę w sklepie dla biegaczy, aby sprawdzić chód przez profesjonalistę. Mogą polecić buty na podstawie Twoich konkretnych treningów i tego, czy masz pronację, czy supinację.

Poznaj oznaki hipotermii i odmrożeń

Uważaj na wszelkie oznaki ze swojego ciała, że ​​jest zbyt zimno lub nie jesteś odpowiednio ubrany na pogodę. Dreszcze, niewyraźna mowa, wyczerpanie, dezorientacja i utrata pamięci to ogromne czerwone flagi. Uważaj także na drętwienie kończyn i temperaturę ciała poniżej 95 stopni. Hipotermia to nagły przypadek medyczny. Zadzwoń pod numer 911 i natychmiast uzyskaj pomoc.

Pozostań na swoich poziomach

Nie zmuszaj się do zmiany pogody lub nowego terenu, ani nie myśl, że możesz utrzymać pełny trening bez wchodzenia w to. Na przykład, jeśli zazwyczaj idziesz na godzinny bieg, gdy jest słonecznie, spróbuj 20-minutowego biegu na mrozie i zobacz, jak się czujesz. Z czasem wydłużaj czas trwania. Nie bój się zabrać swojego treningu do środka!

Mieć dowód tożsamości i sposób na skontaktowanie się z kimś

Kiedy wykonujesz jakikolwiek rodzaj treningu na świeżym powietrzu, pamiętaj, aby zabrać ze sobą dokument tożsamości i metodę kontaktu z kimś, na przykład zegarek satelitarny lub telefon komórkowy.

Jeszcze lepiej: ćwicz z kumplem

Zdecydowanie wolę treningi na świeżym powietrzu ze znajomymi. W ten sposób możesz mieć pewność, że wszyscy pozostaną bezpieczni. <3

Co najważniejsze, nie bój się zabrać swojego treningu do domu, jeśli pogoda jest zbyt ekstremalna lub poza twoim poziomem komfortu!

Korzyści z ćwiczeń w chłodne dni

Zimna pogoda może pomóc wzmocnić układ odpornościowy

Kiedy twoje ciało przystosowuje się do niższych temperatur, może wzmocnić twój układ odpornościowy.

Może potencjalnie zwiększyć spalanie kalorii

Według tego badaniaćwiczenia na zimno mogą spalić więcej kalorii niż ćwiczenia w cieplejszych temperaturach.

Może poprawiać nastrój!

Poruszanie się w dowolnym miejscu może uwalniać endorfiny, które dają nam dobre samopoczucie, ciepłe fuzzies, które są szczególnie cenione w ciemniejszych miesiącach, kiedy możemy być bardziej podatni na sezonowe zaburzenia afektywne.

Możesz trenować swoje ciało w inny sposób

Gdy pogoda się zmienia, otwierają się nowe możliwości ćwiczeń w innym charakterze. Może się okazać, że niektóre czynności sprawią ci większą przyjemność, gdy pogoda się ochłodzi! Na przykład UWIELBIAM wędrówki, ale o wiele bardziej kocham je, gdy nie ma 100 stopni.

Treningi w niskich temperaturach

Oto kilka treningów na masę ciała, które możesz wykonywać tej zimy na zewnątrz (lub w pomieszczeniu!)!

Bieg/trening siłowy

Trening siłowy i siłowy całego ciała

Jak trenować do półmaratonu podczas treningu siłowego

Powiedz mi więc przyjaciele: czy trenujesz na świeżym powietrzu, kiedy jest chłodno?

Jakie problemy z kondycją doświadczasz w miesiącach zimowych?

buźiaki

Gina



Artykuł przetłumaczony automatycznie…

Similar Posts